Vytvoření firemní emailové adresy

Vyřešeno2.23K zhlédnutíZákaznická administracefiremní emailová adresa
0

Dobrý den, prosím o radu, jakým způsobem vytvořím ke své doméně firemní emailovou adresu. Mám od Vás doménu a webhosting mám u společnosti Previo. Potřebuji, aby existovala emailová adresa, nepotřebuji k ní ale žádné uživatelské rozhraní. Chci ji vždy přesměrovat do svého stávajícího gmail účtu. Jak tohoto docílím, prosím?

S pozdravem, Petra Štočková

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 5. 2021
0
49.30K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

schránky budete muset mít založené, aby bylo možné do nich poštu přijímat a přes SMTP (pře)posílat.

Tedy to lze řešit založením webhostingu bbapt.cz.

V DNS domény smažete současné MX záznamy a nastavíte tyto 3.

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Změna se projeví do 60 minut.

V administraci hostingu si pak založíte nové schránky a v detailu schránek nastavíte přeposílání na konkrétní Gmail schránky.

Použití vlastní domény v prostředí Gmail pak bylo řešeno například v dotaze gmail – nastavení pošty

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 14. 5. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

můžete si zřídit doménu ve tvaru, kterém potřebujete a poté u ní nastavit přesměrování dle https://kb.wedos.com/cs/domeny/administrace-domeny/presmerovani-domeny/ na gmail

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 18. 3. 2021
0

Děkuji za odpověď. Zkusila jsem to a nejde to. Hlásí to toto:

doména bbapt.cz zatím funguje pouze jako váš miniweb, webhosting u Previa ještě není spuštěn, web teprve stavíme. Je problém v tom?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 18. 3. 2021
0

Super. Díky za vysvětlení!

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 18. 3. 2021
0

Dobrý den,

přeposílání už mám nastavené. Doména bbapt.cz jede už na webhostingu previo.cz, emaily mi ale nechodí. Předpokládám, že je potřeba ještě nastavit něco v gmailu? Prosím poraďte mi.

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 25. 3. 2021
0

Tak z cizí adresy dorazil. Když jsem to zkoušela ze svých vlastních – tedy jiné emailové adresy (pe***.p**@seznam.cz a pe***.stoc****@gm***.c**), ale stejná schránka, tak to neprošlo. Jak toto změním?

A jak nastavím odesílání emailů z této (gmail) schránky s koncovkou bbapt.cz?

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 25. 3. 2021
0
43.69K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nastavte si ještě SPF záznam v DNS záznamech podle tohoto návodu. 

Co se  týče nastavení odesílání z Gmail, zkuste se podívat na tento návod.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 25. 3. 2021