Výzva na platbu chodí stále na starý email

Vyřešeno284 zhlédnutíFakturace
0

Hoci sme zmenili údaje pre zasielanie informácií k platbám, stále chodia na starý email a nie na nový.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023
0
95.77K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

změnu údajů je třeba provést u všech služeb podle tohoto návodu. Úspěšné provedení změny poznáte tak, že systém současnou fakturu stornuje a vystaví novou s novými údaji, včetně nového variabilního symbolu.

Mezi běžné problémy patří:

  • Změna údajů jen u jedné služby (např. u webhostingu, ale u stejnojmenné domény zůstanou ty staré)
  • Změna údajů pouze v adresáři (nemá na fakturační údaje vliv)
  • Dočasná změna údajů přes odkaz v e-mailu (týká se jen dané objednávky)
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 3. 5. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.