whitelist / webmail

Vyřešeno2.77K zhlédnutíWebhostingemaily ve spamu webmail whitelist
0

Dobry den,
na hostingu f. WEBER-MLYN je nekolik email. uctu. U jednoho z nich (objednavky@acana.cz) nam neprichazel email od klienta. Po prohledani SPAMu jsem jeho email (info@zooshop-eu.cz) oznacil jako ne-spam, zaroven jsem ho priradil do whitelistu a i presto od zakaznika vcerejsi email prisel znova do SPAMu. Ma otazka zni – funguje whitelist korektne (nastavuji to pres webmail pod touto schrankou)? Pripadne prosim o navod jak to nastavit jinak / lepe. Posledni varianta me napada nastavit whitelist primo v administraci hostingu avsak tam bych nastaveni provadel nad celym hostingem, coz mi neprijde idealni. Diky za odpoved. S pozdravem za f. WEBER-MLYN, Josef Volmut

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
1

Dobry den,
a tuto odpověd myslíte opravdu vážně? Mám kontaktovat někoho, aby si nastavil na své doméně SPF (krom toho že nebude vědět o co jde….a proč by to dělal kvuli nam/mne, kdyz vsem ostatnim emaily chodi)? Mame snad poucit cely internet aby si nasadil SPF? Vzyt je to nesmysl.

Pokud zde nebudu vystupovat jako IT technik ktery vi o cem mluvi ale jako noname Franta…tak mi rikate, Franto, rekni Karlovi at si nastavi SPF. Karel … a Franto proc to mam delat? Franta … no protoze mi to rekl nekdo na tech internetech…a nechodi mi od tebe emaily! Karel….ale mne a vsem mym znamym chodi. Nechodi jen tobe. No to je ale TVUJ problem. Nazdar!

Ocekavam od vas jine reseni jak docilit, aby emaily od klienta chodily do schranky a ne do spamu – napr. funkcni whitelist. Jinak to neni whitelist ale klikatko ktere nic nedela! Mit pro klienty primou navaznost whitelistu na SPF – to si delate srandu, ze ano?

Chyba proste neni u klienta (od nej byl email odeslan korektne vsem; a tem, kterym email odeslal, email dorazil v poradku), ale jen na nasi/resp. vasi strane vznikl problem (na wedos mail server zprava tez dorazila viz log, ale problem byl v chybne diagnostice spam/ne-spam). Ocekaval bych tedy ze vas klient (ja) si muze zvolit, co je/neni spam. A proto existuje reseni, jmenuje se whitlist/blacklist.

Chtelo by to nekoho z podpory L3 nikoli L2. Nebo navrhnout jiny napad, jak problem vyresit. Neverim, ze domena zooshop-eu.cz je jedina, ktere chybi SPF. To mi chcete rici ze emailu vasich klientu zahazujete tolik? A ani jim nedate moznost definovat co je/neni spam pres whitelist?

Diky za reakci.
S pozdravem, Josef Volmut

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 6. 2. 2021
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.