whitelist / webmail

Vyřešeno2.77K zhlédnutíWebhostingemaily ve spamu webmail whitelist
0

Dobry den,
na hostingu f. WEBER-MLYN je nekolik email. uctu. U jednoho z nich (objednavky@acana.cz) nam neprichazel email od klienta. Po prohledani SPAMu jsem jeho email (info@zooshop-eu.cz) oznacil jako ne-spam, zaroven jsem ho priradil do whitelistu a i presto od zakaznika vcerejsi email prisel znova do SPAMu. Ma otazka zni – funguje whitelist korektne (nastavuji to pres webmail pod touto schrankou)? Pripadne prosim o navod jak to nastavit jinak / lepe. Posledni varianta me napada nastavit whitelist primo v administraci hostingu avsak tam bych nastaveni provadel nad celym hostingem, coz mi neprijde idealni. Diky za odpoved. S pozdravem za f. WEBER-MLYN, Josef Volmut

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 3. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pročetl jste si hlavičku emailu, kterou jste uvedl? Pokud bude mít dotyčný tak špatné spam score, tak mu nic jiného než nastavit SPF záznamy pro zvýšení důvěryhodnosti emailu nezbude.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 6. 2. 2021
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.