Z hostingu mi miznú súbory

Vyřešeno269 zhlédnutíWebhostingchyba 403 htacces mizející soubory
0

Dobrý deň,

včera som si prvý krát všimol chybu, kde som po otvorení stránky dostal chybu 403, pritom som na stránke dlhodobo nič nemenil. Postupoval som podľa návodu a všimol som si že v zložkách www/domains/ a www/domains/<mojadomena>/ chýbali súobry .htacces a tlačidlo obnoviť daný súbor s tým nič nespravilo, tak som ho tam ručne nahral.

Po chvíli sa však chyba zopakovala a ako som sa pozeral na súbory na serveri, tak som si všimol že mi zmizla väčšina obsahu /www/domains/valentusslovakia.sk/.

Vedeli by ste mi poradiť ako sa dostať naspäť k stavu stránky z pred pár dní? Ako hovorím, na stránke som nič nerobil a len tak mi z hostingu miznú súbory.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,

prověřil jsem obsah FTP, v adresáři /www/domains/valentusslovakia.sk chybí soubory webu. Doporučuji tedy obnovu ze zálohy, která je zpoplatněna částkou 500 Kč/bez DPH. Pokud máte tedy zájem a s cenou souhlasíte, kontaktujte nás autorizovaně na https://hosting.wedos.com/cs/cform.html a sdělte nám následující informace:

1: Jméno webhostingu (číslo služby):

2: Záloha FTP, DB O(název), oboje:

3: Z jakého dne zálohu požadujete (přesné datum zálohy upřesní technik):

4: Způsob obnovy (a/b):

1. Přepsat všechny současné data na FTP daty ze zálohy (export databáze bude umístěn na FTP)
2. Nahrát data ze zálohy do samostatné složky na FTP

Dobrý deň,

o obnovu som zažiadal.

Dôležitejšie však pre mňa je diagnostikovať prečo sa to stalo. Mám tu totižto viac stránok, ku ktorým som plánoval pridať ďalšie, a nerád by som, aby sa mi tu len tak strácali súbory. Ako som spomínal niekoľko krát, na stránke sa nič nemenilo ani priamo v administrácii ani na disku, a preto by som rád predišiel tomu aby mi v budúcnosti stránky vypadli „z ničoho nič“ z prevádzky a musel opakovane žiadať o ich obnovu.

Týmto sa samozrejme nesnažím tvrdiť že chyba musí byť na Vašej strane (ako hostingu), skorej mi len z dostupných informácii a nedostatku analytických nástrojov vzniká veľká neistota v rámci prevádzky, nakoľko som takýto problém ešte nikde inde nemal.

S pozdravom,
Ivan Martinec

Dobrý den,
Z naší strany nejsou na službách zákazníků prováděny žádné změny, tedy zkotronlujte nastavení CMS, popř. zkontrolujte přístupová hesla.

0

Dobrý den,

mám obdobný problém. Stránky http://www.mocrs-rozdalovice.cz/wp-admin hlásí „403 Forbidden“, stránky samotné pak neběží. Se soubory na ftp jsem nijak nemanipuloval ani nic nového nenahrával. Kde může být chyba? Máte k dispozici nějakou zálohu. Děkuji JT

Role: Zákazník
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,
zkuste se podívat zde na možné řešení chyby 403 https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/chyba-403-forbidden/ , případně nás kontaktujte přes kontaktní formulář https://hosting.wedos.com/cs/cform.html /prosím autorizovaně – přihlášením do administrace)

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.