Žádost o sloučení účtů

Vyřešeno461 zhlédnutíFakturace
0

FakturA NA NEPLATNÝ MAIL

Prosím o popis co udělat aby došlo ke sloučení účtu u vás. 144811 a 187739  Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 8. 2022
0
92.00K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

sloučení zákaznických účtů je možné pouze za předpokladu, že se můžete přihlásit do účtu, ze kterého chcete služby přesunout. Pokud se přihlásit nemůžete, postupujte takto:

  1. Jděte na kontaktní formulář.
  2. Napište žádost o změnu přihlašovacího e-mailu k účtu, který identifikujete buď přihlašovacím mailem / číslem účtu, nebo službou, která se v něm nachází.
  3. Uveďte důvod nedostupnosti přihlašovacího e-mailu (ve Vašem případě ztráta hesla).

Vaši záležitost s Vámi bude během běžných pracovních hodin řešit autorizační oddělení.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 26. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.