Žádost o sloučení účtů
Prosím o popis co udělat aby došlo ke sloučení účtu u vás. 144811 a 187739 Děkuji
Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 13. 7. 2022
1 Odpověď
Dobrý den,
sloučení zákaznických účtů je možné pouze za předpokladu, že se můžete přihlásit do účtu, ze kterého chcete služby přesunout. Pokud se přihlásit nemůžete, postupujte takto:
- Jděte na kontaktní formulář.
- Napište žádost o změnu přihlašovacího e-mailu k účtu, který identifikujete buď přihlašovacím mailem / číslem účtu, nebo službou, která se v něm nachází.
- Uveďte důvod nedostupnosti přihlašovacího e-mailu (ve Vašem případě ztráta hesla).
Vaši záležitost s Vámi bude během běžných pracovních hodin řešit autorizační oddělení.
Role: Podpora
PV187739 publikoval nový komentář 13. 7. 2022

Děkuji za reakci, již komunikuji s někým přes formulář.
Příjemný den.
Pavel Vojtíšek