zaplacená výzva

Vyřešeno214 zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, po zaplacení výzvy qr kódem, vidím, že je výzva zapalcena, ale nezměnil se stav zálohového účtu…

S pozdravem

PT

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 6. 2023
0
83.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

propisování informací v systému obvykle trvá do 30 minut, v krajních případech nejvýš hodinu, zkuste tedy vyčkat. Pokud by k připsání prostředků tedy nedošlo ani po 1 hodině od přijetí informace o uhrazení platby, napište o prověření rovnou přes formulář.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 14. 6. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.