změna adresy na fakturaci
V lonském roce jsem opravil adresu na faktruraci. Letos stejný problém, stará adresa. Pokud jsem přihlášen, jdu na změnu adresy, na konci mi to napíše , že to nemůžu změnit, že nejsem přihlášen. Tak se jdu přihlásit. Musím se přihlásit nahoře v profilu. Jdu opět na opravu adresy a uplně stejný problém nelze změni, jsem prý odhlášen. Děkuji za pomoc.
3 Answers
Dobrý den,
jedná se o bezpečnostní nastavení, doporučoval bych použít jiné připojení k internetu případně VPN.
Pro trvalou změnu je nutné údaje změnit v detailu konkrétní služby pod odkazem „Kontaktní údaje (odběratel)“. Pokud je již u služby aktivní objednávka, pak Vám po změně údajů odběratele na e-mail dorazí faktura s údaji novými.
V případě změny pouze pro konkrétní objednávku můžete změnu provést v zákaznické administraci na odkaze https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html?lsm=1 nebo přímo skrze odkaz v e-mailu výzvy. Pro zaslání dokladu nového je nutné ve formuláři zaslání na e-mail zaškrtnout. Tímto pouze dojde k úpravě údajů faktury a není vystavována faktura nová.
Pokud platíte služby ze zálohového účtu, pak je nutné provést úpravu z naší strany. Napište nám tedy, jaké údaje potřebujete nastavit.
Již vystavené účetní doklady (daňové doklady a faktury), zpětně z účetních důvodů neupravujeme.
Vše je pak podrobně rozepsáno v návodu https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb