změna adresy na fakturaci

Vyřešeno795 zhlédnutíFakturace
0

V lonském roce jsem opravil adresu na faktruraci. Letos stejný problém, stará adresa. Pokud jsem přihlášen, jdu na změnu adresy, na konci mi to napíše , že to nemůžu změnit, že nejsem přihlášen. Tak se jdu přihlásit. Musím se přihlásit nahoře v profilu. Jdu opět na opravu adresy a uplně stejný problém nelze změni, jsem prý odhlášen. Děkuji za pomoc.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
0
43.76K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jedná se o bezpečnostní nastavení, doporučoval bych použít jiné připojení k internetu případně VPN.

Pro trvalou změnu je nutné údaje změnit v detailu konkrétní služby pod odkazem „Kontaktní údaje (odběratel)“. Pokud je již u služby aktivní objednávka, pak Vám po změně údajů odběratele na e-mail dorazí faktura s údaji novými.

V případě změny pouze pro konkrétní objednávku můžete změnu provést v zákaznické administraci na odkaze https://client.wedos.com/invoicing/orders-list.html?lsm=1 nebo přímo skrze odkaz v e-mailu výzvy. Pro zaslání dokladu nového je nutné ve formuláři zaslání na e-mail zaškrtnout. Tímto pouze dojde k úpravě údajů faktury a není vystavována faktura nová.

Pokud platíte služby ze zálohového účtu, pak je nutné provést úpravu z naší strany. Napište nám tedy, jaké údaje potřebujete nastavit.

Již vystavené účetní doklady (daňové doklady a faktury), zpětně z účetních důvodů neupravujeme.

Vše je pak podrobně rozepsáno v návodu https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 8. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.