Změna balíčku Extra na základní bez ztráty emailů

Vyřešeno329 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Potřebuji změnit balíček Extra na nějaký základní, kde budeme moct využívat email? Poradíte jak na to?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2022
0
103.52K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ještě doplním, že hlavní překážkou při přechodu z Extra na NoLimit je z hlediska mailů kapacita schránky – základní kapacita Extra je 10 GB, ostatní varianty mají pouze 5 GB. Aby změna varianty proběhla bez problému, ujistěte se, že máte:

  • ve všech schránkách dohromady méně než 5 GB e-mailů, nebo
  • aktivní dostatečný počet rozšíření Navýšení prostoru pro e-maily.

Návod na ověření a navýšení prostoru pro e-maily najdete pod tímto odkazem.

Pokud by kapacita mailové schránky měla být správně, ale změna z Extra na NoLimit / LowCost přesto neprobíhá, ozvěte se přes formulář a požádejte podporu o ruční aktualizaci e-mailové kvóty. Uveďte název webhostingu.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 10. 2022
Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.