Změna DNS – nasměrování domény na GOLEMOS eshop

Vyřešeno837 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, prosím mohli byste zkontrolovat zda je dobře nastavena změna DNS? Potřebuji doménu nasměrovat na GOLEMOS eshop. Moc děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 10. 5. 2022
0
103.52K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Spusťte vybranou diagnostiku a porovnejte ji s parametry od Golemosu. Pokud se shodují, máte záznamy nastavené správně. Pokud ne, buď se ještě nepropsaly, jsou zadány chybně, nebo doména nepoužívá DNS servery, na kterých jste změnu nastavil.

Pokud diagnostiky nevycházejí ani 2-3 hodiny po změně DNS záznamů, případně 48 hodin po změně DNS serverů (NSSETu), zkontrolujte, že měníte správné záznamy na správné hodnoty u správného poskytovatele DNS serverů. Servery nastavené na doméně Vám ukáže například právě diagnostika v zákaznické administraci WEDOS.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 10. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.