změna dns, nejde verifikace
Dobrý den,
chci používat jiného providera emailu, Proton mail. Nejde přes změnu DNS udělat verifikace na doméně investree.cz
TOken pro verifikaci je zadán. Nastavili jsme txt, mx, dokonce se na to díval i programátor, ale nevíme proč to nejede. Můžete se podívat jestli je správně nastaveno?
Děkuji
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 7. 2020
4 Answers
Dobrý den,
jsme registrátorem domény, nejsme správci DNS. DNS servery máte nastavené na Cloudflare, DNS záznamy si tedy spravujete u nich.
Podle diagnostiky z naší strany jsou nastavené MX záznamy našeho webhostingu, a to bude zřejmě nesprávně. Požádejte poskytovatele e-mailu o správné MX záznamy a pak si je v Cloudflare administraci nastavte.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 7. 2020