Změna fakturačních údajů
Dobrý den,
z nějakého důvodu si nemohu zadat novou zálohovou fakturu. Z naší strany se nic nezměnilo, ale nyní mi váš systém píše, že nemáme zadané DIČ, ačkoli v registrech ho máme. Toto DIČ ale nemohu sám doplnit.
Dodal bych jedno – váš systém mi píše, že jsme plátci DPH, to ale není pravda, jsme k DPH pouze registrovaní, a to pro případ zahraničních plateb. Plátci tedy nejsme.
Dále prosím o změnu ve fakturačních údajích – máme tam pouze Nugis Finem, prosíme o doplnění právní formy. Tj. Nugis Finem, z.s.
1 Odpověď
Dobrý den,
potřebujete-li upravit fakturační údaje zálohového účtu, napište všechny požadavky na změny přímo přes kontaktní formulář. Zákaznická podpora je předá fakturačnímu oddělení, které změny provede obvykle do 1 pracovního dne.