změna údajů provozovatele

Vyřešeno518 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den, zadal jsem u hostingu změnu údajů provozovatele, původní je už potvrdil, mně přišla sms, ale nevidím kolonku, do které heslo zapsat. Můžete mi prosím pomoci?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kolonka by měla být v odkazu, který Vám přišel e-mailem. Podrobný postup změny provozovatele najdete v článku Změna provozovatele služeb.

Pokud máte podezření, že by se kolonka měla zobrazovat, ale nevidíte ji, zkuste odkaz otevřít v jiném prohlížeči. Pokud ani to nepomůže, kontaktujte nás přes formulář. Uveďte popis problému a ideálně i snímek obrazovky.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 8. 2022
0

Děkuji, ale po zadání „zaslat emailem“ vyskočí hláška „CHYBA Neplatný způsob potvrzení změny údajů provozovatele.“ Nepomáhá ani otevření v jiném prohlížeči.
Poslal jsem formulář.
Děkuji

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 25. 7. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Díky, Vaši zprávu odeslanou přes formulář jsem předal. Vyčkejte prosím, až Vám odpoví někdo z techniků, který s Vámi situaci dořeší.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 25. 7. 2022