Zpoždění informace o nedoručitelném emailu

Vyřešeno2.28K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

již několikrát došlo k tomu, že mi přišla informace o nedoručitelném mailu (překlep v adrese) až po pěti dnech. Jedná se o chybu nebo je možné prodlevy ovlivnit nějakým nastavením?

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0

Dobrý den,

díky za info jedná se o překlep …@seznam.cz -> …@seznem.cz

Doména je registrovaná a zároveň je pod správou Wedosu, ale opravdu nevím jestli mají zřízen mail na doméně spolu s doménou nebo mají svůj VPS, kde to běží nebo nemají mail službu vůbec.

Chápu, že je neovlivníte chování třetí strany, pokud nevyužívají přímo vaši službu.

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
JŠ246155 Změnil status na publikováno 28. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.