Zpoždění informace o nedoručitelném emailu
Dobrý den,
již několikrát došlo k tomu, že mi přišla informace o nedoručitelném mailu (překlep v adrese) až po pěti dnech. Jedná se o chybu nebo je možné prodlevy ovlivnit nějakým nastavením?
Děkuji a přeji hezký den.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
5 Answers
Dobrý den,
díky za info jedná se o překlep …@seznam.cz -> …@seznem.cz
Doména je registrovaná a zároveň je pod správou Wedosu, ale opravdu nevím jestli mají zřízen mail na doméně spolu s doménou nebo mají svůj VPS, kde to běží nebo nemají mail službu vůbec.
Chápu, že je neovlivníte chování třetí strany, pokud nevyužívají přímo vaši službu.
Děkuji a přeji hezký den.
Role: Zákazník
JŠ246155 Změnil status na publikováno 28. 12. 2019