Zpoždění informace o nedoručitelném emailu

Vyřešeno2.30K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

již několikrát došlo k tomu, že mi přišla informace o nedoručitelném mailu (překlep v adrese) až po pěti dnech. Jedná se o chybu nebo je možné prodlevy ovlivnit nějakým nastavením?

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0

Pokud byste poslal e-mail na neexistující doménu, odpověď o nedoručení přijde ihned. Ale v tomto případě doména „seznem.cz“ existuje, viz dále. Poštovní server se snaží o doručení e-mailu. Tato doména nemá žádné poštovní záznamy (MX), ale má nastaven klasický A záznam, který se použije v případě, kdy žádné poštovní záznamy nejsou definovány. Takže poštovní server se snaží doručit tento e-mail na server definovaný A záznamem. Jenže na IP adrese cílového serveru nenaslouchá žádná SMTP služba, takže poštovní server se opakovaně pokouší s cílovým serverem spojit (a opakovaně dostává chybu connection timed out). To trvá obvykle několik dnů, než to vzdá a informuje odesílatele o nedoručení…

RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.