Zpoždění informace o nedoručitelném emailu

Vyřešeno1.68K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

již několikrát došlo k tomu, že mi přišla informace o nedoručitelném mailu (překlep v adrese) až po pěti dnech. Jedná se o chybu nebo je možné prodlevy ovlivnit nějakým nastavením?

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 8. 1. 2020
0

Dobrý den,

díky za rozšíření informace o dané situaci. A není možné v takové situaci odesílateli automatizovaně odeslat nějaký typ notifikace o dané situaci (pokouším se doručit, ale nevypadá to moc nadějně …) před tím něž padne definovaný počet timeoutů a server se přestane pokoušet zprávu doručit. Jedná se mi především o to, že v případě, probíhá-li firmení komunikace např. se zákazníkem, tak by se hodilo vědět, že je něco nestandardně.

Děkuji a přeji hezký den.

Role: Zákazník
LV259412 Změnil status na publikováno 29. 12. 2019
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.