Dobrý den, zde je potřeba rozlišovat, jestli chybovou zprávu vrací Vaše webová aplikace nebo přímo webový server. Pokud chybovou zprávu vrací Vaše webová aplikace, je to způsobeno špatnou...
Zhlédnout otázkuFH140428 | Odpovědi
Dobrý den, záleží na tom, jak jsou nastaveny DNS záznamy příslušné domény. Pomocí DNS záznamů můžete nasměrovat doménu buď na Miniweb nebo na webhosting, na kterém je Váš eshop. Pokud...
Zhlédnout otázkuDobrý den, na uvedeném webu se nyní chyba 500 neobjevuje. Předpokládám tedy, že se Vám podařilo problém vyřešit. Nejčastější příčiny chyby 500 na našem webhostingu jsou popsány v tomto...
Zhlédnout otázkuDobrý den, u domén je vždy 30 dní před expirací automaticky odesílána výzva k zaplacení prodloužení na email, který je uveden ve fakturačních údajích domény (nemusí tomu tak být, pokud...
Zhlédnout otázkuDobrý den, ano, znaková sada utf8mb4 je vhodná k ukládání smajlíků. Po změně znakové sady databáze, tabulek i sloupců je potřeba do tabulky uložit text se smajlíky znovu. Pokud jste pouze...
Zhlédnout otázkuDobrý den, znaková sada nastavená pro character_set_result by to neměla způsobovat. Ještě mě napadlo, že možná používáte starou verzi PMA na adrese https://pma-old.wedos.net/. V této verzi...
Zhlédnout otázkuDobrý den, také je možné, že společnost požaduje ověření kontaktních údajů uvedených v kontaktu majitele domény. Více informací o ověření kontaktu u CZ domény naleznete zde: https://www.nic.cz/page/1777/overeni-kontaktu---rozcestnik/
Zhlédnout otázkuDobrý den, v naší znalostní bázi máme informace ohledně DNS záznamu typu SRV na následující stránce: https://kb.wedos.com/cs/dns/dns-srv.html SRV záznam je možné nastavit ze zákaznické...
Zhlédnout otázkuDobrý den, Vámi uvedený kód je v pořádku a funkční. Tento kód musí být umístěn v .htaccess souboru v adresáři subdomény, kde tuto funkci potřebujete. Testoval jsem to na NoLimit webhostingu.
Zhlédnout otázku