Dobrý den, bohužel zadáváte špatné přihlašovací údaje. Uživatelské jméno "a224395_ugjd9a" slouží pro přístup do databáze. Přihlašovací jméno na FTP je ve tvaru wXXXXXX. Údaje pro...
Zhlédnout otázku
JŠ255861 | Odpovědi
Dobrý den, přesun služeb mezi účty (jednotlivě i hromadně) je možný dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ Nejedná se však o případnou změnu majitele domény ale...
Zhlédnout otázkuDobrý den, mě "univerzálně" funguje tento kód, vyzkoušejte jej. RewriteCond %{HTTPS} !=on RewriteRule ^ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]
Zhlédnout otázkuDobrý den, jedná se o hlášku - stránku, od registru domény. Registr po Vás vyžaduje verifikaci domény. Na adresu majitele domény, registr zaslal verifikační email, který je potřeba potvrdit.
Zhlédnout otázkuDobrý den, o jakou subdoménu se konkrétně jedná a co přesně v subdoméně máte? Používáte náš výchozí .htaccess?
Zhlédnout otázkuDobrý den, to záleží na konkrétní šabloně a případném nastavení. Obvykle je potřeba aby upravený článek nebo stránka byla ve stavu "publikováno". Často se stává, že článek aktualizujete...
Zhlédnout otázkuDobrý den, problém bude pravděpodobně v tom, že na hostingu je vypnutá funkce mail(). Toto je nicméně technický problém, o kterém jste byl informován na email. Dořešte to tedy prosím se...
Zhlédnout otázkuDobrý den, heslo jste si nastavoval sám při zřízení schránky. Pokud si heslo nepamatujete, můžete si jej změnit dle návodu níže. https://kb.wedos.com/cs/webhosting/administrace-webhosting/e-maily-administrace-schranek/
Zhlédnout otázkuDobrý den, je potřeba rozlišit přihlašovací email a fakturační email. Oba údaje mohou být naprosto rozdílné a záleží na Vás jaké si nastavíte. Změna fakturačních údajů je možná...
Zhlédnout otázkuDobrý den, pokud byl webhosting již kompletně smazaný (15 dní po expiraci), tak ne. Je potřeba objednat nový hosting a na něj nahrát zálohu nebo nový web. Pokud je hosting pouze vypnutý,...
Zhlédnout otázku