JŽ59229 | Odpovědi

JŽ59229 678 Rep.

Zkuste do souboru [apcode language="plain"].htaccess[/apcode] vložit následující řádky: [apcode language="plain"] RewriteEngine On ## Pouze, pokud už tam jednou není.  RewriteCond %{HTTP:Authorization}...

Zhlédnout otázku
1 Hlas approved

DNS záznamy u takových služeb slouží zpravidla pro ověření vlastnictví. Pro samotné měření je nutné vložit do stránky vložit kód v JavaScriptu dle pokynů konkrétní analytické služby....

Zhlédnout otázku
1 Hlas approved

Doména nemá správně nastavené DNS záznamy. NS záznamy vedou na Google Cloud DNS, tzn. u Google je nutné nastavit správné A a AAAA záznamy. Pokud web běží u Wedos, tak ty záznamy povedou...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

Vypadá to, že u administrace dochází k automatickému přesměrování na https, přesto, že web na https z nějakého důvodu vůbec dostupný není. Půjde o chybu v konfiguraci WordPress, v konfiguračním...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

Ono to není takto jednoduché, že si udělám svépomocí nějaký web a hned mi na něj začnou webové vyhledávače přivádět návštěvnost. Odeslání URL do vyhledávačů je jen podpůrný...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

U webhostingu je možné použít instalátor aplikací, který umí WordPress ve výchozím nastavení nainstalovat "jedním kliknutím". Následně tam může webdesigner nainstalovat daný plugin se...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

Webserver vrací chybu 403. Je CMS umístěný ve složce /domains/sortingo.com/? Není problém s přístupovými právy souborů a složek (na opravu je případně dostupné tlačítko v administraci...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

Nedělaly se těsně před tím např. nějaké změny v DNS, které se nestihly projevit?

Zhlédnout otázku
0 Hlasů approved

Přesměrování aktuálně funguje, ale pouze z domény chatazahradky.cz. Subdoména www.chatazahradky.cz se nikam nepřesměrovává, protože její DNS A záznam vůbec nevede na servery Wedos, ale...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved

A v logu o tom není žádná informace? Pokud ne, nemůžou být e-maily zahazované až někde "po cestě" (špatně nastavený odesílatel v hlavičkách, problém s SPF/DKIM...)? Tady je pár možných...

Zhlédnout otázku
0 Hlasů Vybrána nejlepší odpověď approved
Načíst více odpovědí