PRÁZDNÝ KOŠÍK
Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.
Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ se projevuje chyba – objeví se hláška „Váš košík je prázdný.“
Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.
Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.
Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu nastavit, aby vše běželo vpořádku?
11 Answers
Jestliže u jiného posklytovatele na http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ identický web funguje a u WEDOS stejný web na http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ nefunguje, měl by být teoreticky problém u WEDOS a ne s webem. Tedy s nějakým nastavením hostibgu u WEDOS.
Můj dotaz zní – umíte mi poradit, co máme nastavit na hostingu u WEDOS (sestka.eu) tak aby web běžel správně – tedy stejně jako u jiného poskytovatele?
Nebo je potřeba vaši odpověď chápat tak, že máme hostingy z WEDOS přesunout k jinému poskytovateli?