PRÁZDNÝ KOŠÍK

Vyřešeno1.39K zhlédnutíWebhostingprázdný košík
0

Na webhostingu sestka.eu nám běží web kvalitnikoupelna.cz s výprodejem zboží.

Když vložím zboží do košíku http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/  se projevuje chyba – objeví se  hláška „Váš košík je prázdný.“

Na totožném webu (tam jsme výprodej odlaďovali) http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ proběhne vše korektně.

Když jsem na webu http://kvalitnikoupelna.cz/ přihlášený (bez cache), tak to funguje dobře. Nicméně jakmile zkusím obj přes anonymní okno, tak je tam ta chyba prázdného košíku. Nejspíše se tedy jedná o cache problém.

Jakou položku a jak mám na hostingu sestka.eu  nastavit, aby vše běželo vpořádku?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 2. 2021
0

Jestliže u jiného posklytovatele na http://lachim.wpspravce.cz/produkt/galerka-dreja/ identický web funguje a u WEDOS stejný web na http://kvalitnikoupelna.cz/produkt/galerka-dreja/ nefunguje, měl by být teoreticky problém u WEDOS a ne s webem. Tedy s nějakým nastavením hostibgu u WEDOS.

Můj dotaz zní – umíte mi poradit, co máme nastavit na hostingu u WEDOS (sestka.eu) tak aby web běžel správně – tedy stejně jako u jiného poskytovatele?

Nebo je potřeba vaši odpověď chápat tak, že máme hostingy z WEDOS přesunout k jinému poskytovateli?

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 4. 2. 2021
Prohlížíte 1 ze 11 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.