Nastavení mail účtu

Vyřešeno2.06K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, jeden ze dvou vytvořených účtů nefunguje a vrací hlášku „Authentication failed“. Stále jsem přesvědčený o správnosti hesla, neb je stejné pro oba účty. Prosím, můžete poradit? Lze případně heslo resetovat a obnovit? Děkuji A.Musil

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 6. 2021
0

Servery souhlasí s původním nastavením, porty také.

Je možné se s vámi spojit telefonicky? Tento způsob je zdlouhavý.

Děkuji, A.Musil

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 23. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.