Nastavení mail účtu

143 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, jeden ze dvou vytvořených účtů nefunguje a vrací hlášku „Authentication failed“. Stále jsem přesvědčený o správnosti hesla, neb je stejné pro oba účty. Prosím, můžete poradit? Lze případně heslo resetovat a obnovit? Děkuji A.Musil

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0

Servery souhlasí s původním nastavením, porty také.

Je možné se s vámi spojit telefonicky? Tento způsob je zdlouhavý.

Děkuji, A.Musil

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno

Telefonicky nekomunikujeme, děkujeme za pochopení.

To, že necháváte původní hodnoty je právě nejspíše ten problém.
Ještě jedno tedy, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.

Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie