Veskere emaily co posilam klientum na hotmail adresu nedorazi

Vyřešeno13.86K zhlédnutíWebhosting
1

Dobry den,

Mam problem s tim ze kdyz mi klient posle email z hotmailu, normalne ho obdrzim, ale jakakoli odpoved z moji strany konci ve spamu nebo nevim jestli je vubec dorucena. Proto musim vzdy pouzit svou osobni gmail adresu pro komunikaci coz neni reseni. Emaily z me domeny na wedosu proste nikdy na hotmail nedojdou. Je to problem jen pri posilani na adresy @hotmail, jinde jsem problem zatim nemel.

Jake je reseni? Dekuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022
0
90.95K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 11. 2022
0
6.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

odeslaný email se vrátí? Píše Vám to nějakou chybu?

Případně prosím přiložte hlavičku emailu, který skončil ve spamu – t Vám musí zaslat klient, kterému přišel email do spamu.

Dále kontaktujte poskytovatele hotmail – ti ověří, zda jsou emaily skutečně doručeny.

MŠ84653 publikoval nový komentář 26. 3. 2020
0

Emaily se nijak nevraci a nevykazuji u me zadnou chybu. Proste asi spadnou automaticky do spamu hotmailu z duvodu neduveryhodnosti serveru wedos pro hotmail (klienti jsou vetsinou z USA). Jinak si to nedovedu vysvetlit. A toto mi potvrdili i dalsi kolegove co maji u vas hosting. Jednoduse to vypada, ze jakykoli email poslany pres wedos na hotmail jde automaticky do spamu. Nemuzete nejak zajistit aby hotmail vase adresy globalne takto nepenalizoval?

Role: Zákazník
MB181766 publikoval nový komentář 24. 4. 2020
0

Dobrý den,

mám podobný problém s tím, že emaily z hotmailu se mi vrací jako nedoručitelné s tímto odůvodněním:

xxx@hotmail.com
    SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<yyy@zzz> SIZE=2318:
    host hotmail-com.olc.protection.outlook.com [104.47.12.33]:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [37.157.192.104] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [DB3EUR04FT061.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
RM130195 odznačil odpověď jako nejlepší 28. 4. 2020
0
3.03K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

bohužel bez dodatečných údajů nemůžeme zjistit, kde by mohl být problém. V případě uživatele MJ116875 se jedná o fakt, že microsoft – pokud z nějaké IP adresy klientských VPS odchází spam – zablokuje celý /24 rozsah IP adres a nás o tom nijak neinformuje. Vždy pak musíme požádat o delistování celého rozsahu, což v jejich podání znamená čekání několika dní i týdnů. Tomuto bohužel nejsme s to zabránit.

Pro zjištění nemožnosti doručování ostatních uživatelů budeme potřebovat více detailů – ideální je předchozí chybová hláška.

Role: Podpora
JV170799 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
0

Hlásím ten samý problém:

Reporting-MTA: dns; wl20-f14.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: DA818843118
X-Postfix-Sender: rfc822; CENSORED@prosek848.cz
Arrival-Date: Wed, 29 Apr 2020 14:13:09 +0200 (CEST)
 Final-Recipient: rfc822; CENSORED@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [46.28.105.71]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150). You can also refer your
    provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VE1EUR01FT049.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]

A také:

Reporting-MTA: dns; wl20-f14.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: B486084311D
X-Postfix-Sender: rfc822; CENSORED@prosek848.cz
Arrival-Date: Wed, 29 Apr 2020 14:13:09 +0200 (CEST)
 Final-Recipient: rfc822; CENSORED@hotmail.cz
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; eur.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [46.28.105.71]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150). You can also refer your
    provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR04FT022.eop-eur04.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 29. 4. 2020
0

Děje se mě to samé , vždy doména hotmail.cz , hotmail.com  nebo sendmail.cz, za dnešek 3 případy, silně mi to ztěžuje provozování eshopu, protože zákazníkům nechodí jakékoliv informace o stavu objednávek, nepřijde jim žádná zpráva ani do spamu, takže to vypadá že jsme se na něj vybodli..

Reporting-MTA: dns; hc1-wd4.wedos.net
X-Postfix-Queue-ID: C017E2E380F2
X-Postfix-Sender: rfc822; xxxxx@legabox.cz
Arrival-Date: Tue, 19 May 2020 11:18:00 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; xxxxxx@hotmail.com
Action: failed
Status: 5.7.1
Remote-MTA: dns; hotmail-com.olc.protection.outlook.com
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [89.221.213.14]
weren’t sent. Please contact your Internet service provider since part of
their network is on our block list (S3150). You can also refer your
provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
[BN8NAM12FT004.eop-nam12.prod.protection.outlook.com]

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 19. 5. 2020