Nelze aktualizovat JPG soubor

Vyřešeno1.04K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

v poslední době se objevil (pro mě) nepochopitelný problém. Když přes FTP vyměním obrázek pro webové stránky za jinou verzi, nebo ho prostě smažu a pod stejným názvem nahraji úplně jiný, stejně se na webu dále zobrazuje jen původní verze, nejsem schopen s tím nic udělat. Nepomůže ani smazání JPG souboru ze serveru, smazaný soubor se vesele zobrazuje dále (ve své první verzi). V mém FTP klientovi i FTP webovém rozhraní se přitom vše ukazuje správně (velikosti, data souborů apod., obsah aktualizovaných souborů souhlasí). Po vymazání historie prohlížeče, vyzkoušení zobrazení stránek v jiném počítače, tabletu i několika mobilech (na kterých tato stránka nikdy nebyla zobrazena!) moje amatérské možnosti končí, chová se to všude stejně, nevím, co s tím. Jediná fungující možnost aktualizace je vkládat JPG soubor na server i do stránek pokaždé pod novým názvem.

Současně s tímto problémem jsem zaznamenal i výrazně opožděnou aktualizaci html stránek na serveru po nahrání nového obsahu přes FTP. Dříve se změny na webu projevily prakticky okamžitě, nyní se musí čekat i několik minut.

Oba problémy jsou relativně nové, v minulosti jsem se s tímto nikdy nesetkal. Prosím o radu nebo doporučení, jak tuto situaci řešit.

Předem děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
0

Dobrý den,

chování se nezměnilo, stále se mi zobrazují staré verze fotek namísto nových nebo smazaných. Příčina tedy musí být u poskytovatele internetu. Děkuji proto za pomoc, díky Vám se alespoň identifikoval pravděpodobný zdroj problému.

S pozdravem

Michal J.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 19. 11. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

o jaký webhosting se prosím přesně jedná?

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 10. 2020
0

Dobrý den,

varianta NoLimit, doména michaljanosik.cz.

Pro demonstraci – např. hned první fotografie (Náprstník 1) na stránce

http://michaljanosik.cz/files/fotografie/rostliny.html

odkazuje na již neexistující JPG soubor, takže by se vůbec neměla zobrazit. Pro srovnání jsem pod ní vložil NOVÝ odkaz (Test) na neexistující JPG soubor, zde se podle očekávání zobrazí jen prázdné okno – stejně by měla vypadat i ta první fotka…

Předem děkuji za pomoc…

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 31. 10. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

osobně vidím dvě prázdná okna, což je předpokládám správně? V takovém případě je problém někde u Vás v cache. Můžete se jednat o cache na Vašem zařízení nebo na nějakém síťovém prvku Vaší domácnosti / kanceláře.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 1. 11. 2020
0

Dobrý den,

děkuji za odpověď. Na straně Wedosu tedy asi chyba není, ale u mě doma také ne. Cache na PC vymazat umím, ale smazané fotky se zobrazí např. i na právě nainstalovaném novém prohlížeči, kde logicky v žádné cache být nemohou.

Zkusil jsem vyhodit router a připojit PC přímo přes modem do zásuvky, ale žádná změna, vše se chová stejně. Tj. vložím na web fotku, prohlédnu stránku a soubor pak ze serveru smažu. Vypnu PC, zapojím wifi router. Smazaná fotka se ukáže na notebooku, telefonu, všude… Modem žádnou cache určitě nemá, jiné zařízení v síti tu už není – jen modem a kabel pryč z domu. Že by se to ukládalo někde u poskytovatele internetu???

Je tu i druhý problém – aktualizace html stránek přes FTP se chová opožděně – soubory se sice ihned úspěšně přenesou na server, ale při prohlížení stránky na internetu se aktualizace projeví obvykle až po několika minutách. Toto se děje až v posledních měsících (od cca července), dříve se všechny změny projevily prakticky okamžitě, také výše popsaný problém s výměnou JPGů nikdy nebyl.

Pokud by Vás ještě napadlo řešení kteréhokoliv z obou problémů, byl bych Vám velmi zavázán.

Přeji hezký den!

S pozdravem

Michal J

Role: Zákazník
MV270050 Změnil status na publikováno 1. 11. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano může se jednat o problém u provozovatele internetu. Zkusil jsem Vám nyní zcela promazat naší proxy cache. Zkuste to prosím nyní? Pokud to nepomohlo, tak se obávám že více pro Vás udělat nemůžeme.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 2. 11. 2020