ŽIVÁ PODPORA

Vyřešeno2.85K zhlédnutíZákaznická administracelive chat podpora telefon
1

Dnes je 2.1.2021.

Upozorňuji na to, že NEJSOU DATUMOVANÉ příspěvky ZDE – což je veliká chyba – zákazníci – kteří se zde mají něco dozvědět – absolutně netuší, kdy byl dotaz kladen.

ABSENCE ŽIVÉ PODPORY – již jsem na to několikrát upozorňoval – absolutně se ztratili telefonické kontakty na živou podporu – a netvrďte že jste žádnou neměli – sám jsem s vámi x-krát hovořil a řešil problémy.

Nyní se absolutně vytrácí – místo aby byl transparentně vidět a chlubili jste se jím – ŽIVÝ CHAT A KONTAKTY NA NĚJ – a to nonstop 24/7 – ať je svátek či nikoliv. Nejdřív jste měli odkazy všude a velké – a nyní se vše smrsklo do jedné nenápadné bublinky a modlíte se, aby ji nikdo nenašel – aby vás náhodou neotravoval ?

Utíkáte před svými klienty a snažíte se skrývat před jejich problémy – místo aby jste je pomáhali aktivně, individuálně, lidsky, ON-LINE.

Místo toho člověka necháte tápat v nesmyslných databázích otázek a odpovědí – kde se stejně valná většina nic konkrétního ke svému problému nedozví – a ještě je klient naštvaný, že utrácí svůj čas za takovou blamáž.

Mám u vás několik desítek domén, i jiné služby – ale vážně uvažuji – POKUD SE SITUACE U VÁS NEZLEPŠÍ – o přechodu ke konkurenci – která je sice o něco dražší, ale poskytuje nejen livechat, ale i normální telefonickou podporu a pomoc s jakýmkoliv problémem – hned teď, když to člověk potřebuje – a nenechává ho odcizeně hledat v nějakých databázích.

Můj dotaz tedy zní – KDY SE SITUACE ZLEPŠÍ – resp. KDY BUDETE MÍT OPĚT TELEFONICKOU PODPORU jako vaši běžní konkurenti A KDY BUDOU VŠUDE NA VAŠICH STRÁNKÁCH TRANSPARENTNÍ VELKÉ ODKAZY NA ON-LINE CHAT, který budete zajišťovat 24/7 a 365 dní v roce – opět jako vaši běžní konkurenti ?

Honza

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jak přesně to myslíte „pro lidi zvenku“ ? Pokud se podívám na HELP fórum jako nepřihlášený uživatel, tak datum publikování otázky/odpovědi vidím.

Telefonickou podporu nemáme zatím v plánu zavádět. Přístup na chat z detailu služby je jeden způsob. Chat je k dispozici i v hlavičce zákaznické administrace a na stránce zákaznické podpory – připojení na chat zde v pořádku funguje, takže se nejedná o lživou informaci. Pokud máte s přihlášením na chat nějaký problém, tak jej prosím více rozepište.

Podpora se bude do budoucna jistým směrem rozšiřovat viz – https://www.wedos.cz/vip

Na chatu se značná většina dotazů opakuje, je tedy efektivnější problém rozebrat a vyřešit zde na fóru, vlákno poté zveřejnit a další zákazníky se stejným problémem na něj odkazovat.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

  • příspěvky jsou datovány, datum je umístěn nad publikovaným příspěvkem (viz screenshot)

  • telefonická podpora u nás, ano byla, ale vzhledem ke špatné autorizaci zákazníků byla zrušena
  • chat je přístupný z administrace při rozkliknutí samotných služeb, případně zde https://www.wedos.cz/zakaznicka-podpora

  • rozhodně před problémy zákazníků neutíkáme a všem našim zákazníkům nabízíme aktivní pomoc

Telefonickou podporu znovu zavádět nebudeme, nicméně nadále pracujeme na vylepšením našeho systému podpory.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 2. 1. 2021
0

02.1.2021

Dobře – tedy do detailu – pro i pro laiky:

  • DATOVÁNÍ PŘÍSPĚVKŮ – je vidět pouze pro přihlášené osoby do diskuze, ne pro lidi „zvenku“.
  • TELEFONICKÁ PODPORA – ne, nešlo o žádnou špatnou autorizaci zákazníků, ale o snížení nákladů a nastavení toho, aby zaměstnanci nebyli rušeni. POZNATEK – ostatní konkurenční firmy BĚŽNĚ telefonickou podporu mají a na nic se nevymlouvají.
  • CHAT ZE SLUŽBY – chat je přístupný POUZE ze samotné služby, která se týká samotné domény (např. TAXITURNOV.CZ), ale když se chci zeptat na obecné informace, např. „změní se nastavení DNS při převodu domény sem od konkurence“ – NEMÁM PROSTĚ ODKUD SE ZEPTAT !
  • ODKAZ NA CHAT – z výše zaslaného odkazu se do ON-LINE CHATU PODPORY nedostanete, ta informace je lživá.
  • AKTIVNÍ POMOC – podle Wedosu je aktivní pomoc ta, že se budete hodiny a hodiny probírat nesčetným množstvím příspěvků a názorů – a originální pomoci na Váš specifický problém se stejně nedohledáte, pouze tím ztratíte čas.
  • PRÁCE NA VYLEPŠENÉM SYSTÉMU PODPORY – bez AKTIVNÍHO PŘÍSTUPU k problémům svých zákazníků o ně bohužel začnete přicházet. TAK VELIKÁ A SLOVUTNÁ FIRMA – a nemá a nebude mít TELEFONICKOU PODPORU – to je opravdu krok zpět – a hlavně DVA KROKY OD ZÁKAZNÍKŮ.
Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 3. 1. 2021