Přesun domény mezi WEDOS účty

0

Dobrý den,
podle návodu https://kb.wedos.com/cs/presun-sluzeb-mezi-ucty/ ke mně byla přesunuta doména. Avšak já stále v administraci nevidím možnost ke změně DNS záznamů. Dále po kliknutí na většinu tlačítek v levém menu dostanu chybu „Doména nebyla nalezena nebo přístup zamítnut“.

Dále je možná podstatné, že doménu vidím v seznamu pouze po kliknutí na tlačítko DNS, ale už ne po kliknutí na „Domény“.

Převod byl proveden cca před hodinou. Je nutné ještě počkat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
PJ259327 Vybral nejlepší odpověď 28. 1. 2022
0

Tak asi vyřešeno. Zažádal jsem si o heslo pro „přesun mezi účty heslem“, která už přišlo na můj email (jakožto nového majitele). Heslo jsem dal do formuláře, a doménu už v rozhraní vidím jak bych očekával.

Děkuji za rady.

Role: Zákazník
PJ259327 Vybral nejlepší odpověď 28. 1. 2022
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

O jakou doménu se prosím jedná?

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 27. 1. 2022
0

lnurl.cz

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 27. 1. 2022
0
3.07K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den, doménu lnurl.cz, bohužel, zaregistroval někdo jiný.

Role: Podpora
TJ285257 Změnil status na publikováno 28. 1. 2022
0

Dobrý den, ano, o tom vím. S původním kupcem jsme se dohodli na přesunu domény pod můj účet podle uvedeného návodu.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 28. 1. 2022
0
43.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste prosím zadat převod znovu, tedy vlastník, kde je nyní domény ať zadá změnu účtu znovu. Pokud to nepůjde, ozvěte se prosím znovu, podíváme se na to.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 28. 1. 2022