Nelze se připojit na webhosting přes FTPS

Vyřešeno3.61K zhlédnutíWebhostingcertifikát FTPS webhosting
0

Dobrý den,

už několikátý den se nemohu připojit na žádný ze svých webhostingů přes FTPS. Filezilla píše, že problém je s certifikátem. Pokud zkusím certifikát stáhnout (přes openssl nebo ftpl), zdá se, že je certifikát nedůvěryhodný. Nemůže to souviset s expirací kořenového certifikátu viz https://letsencrypt.org/docs/dst-root-ca-x3-expiration-september-2021/ ?

Včera jsem kontaktoval podporu na chatu a řekli mi, že provádíte migraci a že pravděpodobně dojde k nápravě „snad do konce týdne“. To je pro mě těžko akceptovatelné. Krom toho podle všeho byl jeden z hostingů již migrován (alespoň je u něj vidět PHP 8, což předtím nebylo).

Předem děkuji za informaci.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
-1
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 3 Comments

Dobrý den,

dle řešení u uživatele DK59694 je problém v uložišti certifikátů, který mají někteří FTP klienty. Toto uložiště je potřeba promazat a poté připojení funguje v pořádku.

https://forum.filezilla-project.org/viewtopic.php?t=10212

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0

OK, máte to aktivní.

Role: Zákazník
DK59694 publikoval nový komentář 5. 10. 2021
1

Mam stejny problem. Nemuzu se prihlasit z Filezilla.

Debugovaci log z Filezilly rika chyba s certifikatem:

17:58:11 Trace: Protocol: TLS1.2, Key exchange: ECDHE-SECP384R1-RSA-SHA384, Cipher: AES-256-GCM, MAC: AEAD
17:58:11 Trace: tls_layer_impl::verify_certificate()
17:58:11 Error: Failed to extract certificate trust path
17:58:11 Trace: tls_layer_impl::failure(0)
17:58:11 Status: Connection attempt failed with „ECONNABORTED – Connection aborted“.

Role: Zákazník
VB215108 publikoval nový komentář 5. 10. 2021
0

Nainstaloval jsem si novou instanci FileZilly do virtuálky. Pak mi to napíše, že je certifikát neznámý, a pokud se podívám na detaily, tak vidím, že používáte Let’s Encrypt kořenový certifikát, kterému vypršela platnost 30. září. Přesně, jak jsem na to upozorňoval podporu včera a jak píšu úplně na začátku.

Role: Zákazník
DK59694 publikoval nový komentář 5. 10. 2021
0
43.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

V současné době řešíme migraci všech webhostingů na nové servery, kde by měl být problém s certifikátem vyřešen.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 5. 10. 2021
1

OK, ale pak bych uvítal, kdybych znal alespoň přibližnou délku výpadku (ideálně konkrétních webhostingů, neboli jak postupuje migrace) nebo jak poznám, že už je migrace dokončena – vyjma rady, že už bude problém s certifikátem vyřešen, protože co když nebude? Z mého pohledu je to nefunkční 5 dní a z dosavadní komunikace to vypadá, že to ještě dalších 3 – 5 bude trvat, je to tak?

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 5. 10. 2021
-2
43.81K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

migrace by měla proběhnout bez výpadkově, nebo s minimálními výpadky. Dle informací z technického oddělení bychom chtěl migraci dokončit do konce týdne.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 5. 10. 2021