blokace emial
Dobrý den,
přestali mi chodit emaily z adresy noreply@jotform.com – přidal jsem na whitelist, ale nepomohlo. Není blokace někde na vaší straně?
zkusil jsem všechy ruzné emaily pod touto domenou
3 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte nastavení odesílání v formuláři.
Pokud využíváte smtp, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Pokud i takto všechno sedí,
Prosím o doplnění těchto informaci:
– odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)
Dobrý den, nedoručují se na žádnou z adres mé domény. Dokonce ani na jiné domeny registrované u wedos. Zkoušel jsem opravdu různé varinaty. Odzkoušel jsem domeny @destovka.eu a @agenergy.cz. Jde o službu JotForm, kdy vyplněné formuláře chodí do emailu. Přes dva roky vše fungovalo bez problémů. Neodchází dokonce ani ověřovací email pro majitele účtu. Zkusil jsem dotazníky přesměrovat na účet seznam a tam funguje.
Dobrý den,
na jakou adresu se Vám nedoručují? Odkud jsou emaily zasílány? Z webhostingu pomocí mail() funkce nebo ze samotné schránky?