blokace emial

Vyřešeno523 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

přestali mi chodit emaily z adresy noreply@jotform.com – přidal jsem na whitelist, ale nepomohlo. Není blokace někde na vaší straně?

zkusil jsem všechy ruzné emaily pod touto domenou

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte nastavení odesílání v formuláři.

Pokud využíváte smtp, zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:

Kombinace portů a zabezpečení :

IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL

nebo

IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS

Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.

Pokud i takto všechno sedí,

Prosím o doplnění těchto informaci:

– odkud jsou e-maily odesílány (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce
– úplné znění případné chybové hlášky (nebo přiložte obrázek se screenshotem)

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 16. 10. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.