MX záznamy – diagnostika hlásí něco jiného než záznamy domény.

Vyřešeno569 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den,

Po přeregistraci domény a webhostingu „insklo.cz“ k Wedos, se mi nedaří zcela rozchodit emaily. Některé již chodí do mé schránky u Wedos, ale některé stále chodí k mému původnímu poskytovateli webhostingu. Diagnostika DNS mi hlásí že nejsou nastaveny MX záznamy na mailservery webhostingu, přestože je reálně v záznamech domény vidím. Viz printscreeny.  Nevím tedy, kde by mohla být chyba. Můžete mi prosím s tímto pomoci? Děkuji za info.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 17. 3. 2021
0

Ok, děkuji za info. Ještě vyčkám, zda se změny provedou. Jen mě napadlo, zda není potřeba také zrušit MX záznamy k emailu, případně A záznam k doméně u původního poskytovatele?

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 17. 2. 2021

Důležité v tuto chvíli je to, čí využíváte DNS servery, dané záznamy se využívají.

Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.