Nabourání účtu

Vyřešeno326 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, dnes mi přišel upozorňující email o přihlášení do účtu. Obávám se, že se jednalo o účelové nabourání účtu. Lze nějak ověřit, zda byly mé emaily někam staženy?

Děkuji.

C

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 22. 6. 2023
0

Přišlo mi od Vás na email toto:

Vážený zákazníku,

Vaše bezpečnost je pro nás důležitá, proto bychom Vás chtěli informovat o přihlášení do Vašeho zákaznického účtu WEDOS.

——————————————
e-mail (login): *****
datum: 07.06.2023 – 16:22:38
IP adresa: ******
prohlížeč: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:109.0) Gecko/20100101 Firefox/113.0
URL: https://client.wedos.com

Již jsem si změnila heslo a přihlásila se do účtu, zjistila jsem, že IP adresa patří TV Products s.r.o. Jejich IT technik měl dříve přístup a prováděl přechod k Vám. Doufám, že přihlášení bylo provedeno pouze z nějakého vysvětlitelného důvodu, jelikož vím, že skutečný vlastník Tv Products se nás snaží co nejvíce ve všech směrech poškodit. Je možné nějakým způsobem zjistit, zda došlo ke stažení emailů? Děkuji.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 6. 2023
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.