Nastavení e-mailu – server nereaguje
Dobrý den,
nejde mi nastavit e-mail v telefonu android. Hlásí: „Nepodařilo se připojit k e-mailovému serveru a ověřit informace o účtu. Server nereaguje.“ Co s tím?
Díky
Role: Zákazník
PK167547 Odpověděl na otázku 28. 4. 2020
7 Answers
Dobrý den,
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 20. 4. 2020