Nastavení e-mailu v telefonu (Android)

Vyřešeno2.95K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

snažím se nastavit e-mail v telefonu – Samsung Galaxy A20e, Android 10 – v aplikaci E-mail (6.1.31.2). Vložil jsem potřebné údaje – svou adresu a heslo + POP3 a SMTP adresy ze stránky svého hostingu – a propracoval se pouze k chybovému hlášení „Účet nelze ověřit. Bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo, nebo tento účet nemá povolen přístup k serverům POP3/IMAP. Zkontrolujte nastavení e-mailového účtu na webu a zopakujte akci.“ Je možné takhle nějak zjistit, co a kde mám zadat, aby to celé fungovalo?

Děkuji,

Jiří Bláha

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 25. 1. 2021
0

Děkuju, zkouším Outlook a BlueMail. Outlook hlásí, že je nesprávné heslo, BlueMail totéž (chyba 3010) + „NO, Authentication failed.“ Jménem a heslem jsem si přitom jistý, na serveru wedos.webmail.net pošta normálně funguje.

Role: Zákazník
MN270053 publikoval nový komentář 15. 1. 2021

Dobrý den,
používáte na mobilu nějaký antivirus? Na počítači Vám toto nastavení v pořádku prošlo?

Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.