Nastavení mail účtu

Vyřešeno2.02K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, jeden ze dvou vytvořených účtů nefunguje a vrací hlášku „Authentication failed“. Stále jsem přesvědčený o správnosti hesla, neb je stejné pro oba účty. Prosím, můžete poradit? Lze případně heslo resetovat a obnovit? Děkuji A.Musil

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 23. 6. 2021
0
55.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

psal jste, že  nemůžete odeslat ani email z webmailu,  co se Vám zobrazí při pokusu odeslat email právě z webmailu ?

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 23. 4. 2021
Prohlížíte 1 ze 6 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.