Nechodí mi maily
Dobrý den,
přestaly mi chodit maily na email ****@happyage.cz. Dnes jsem přesměrovávala doménu na Shopify (předtím byl WordPress) a všimla jsem si toho teď. Myslím ale, že problém trvá déle, protože poslední mail mám 25.11. a většinou mi maily chodí každý den. Poslední týden jsem ale žádné jiné změny nedělala. Zkusila jsem si i poslat mail z jiného účtu na zkoušku a nepřišel. Poradíte mi prosím?
Děkuji,
A
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022
4 Answers
Dobrý den,
nemáte nastaveny MX záznaym pro poštu. Nastavte si tyto záznamy:
1 wes1-mx1.wedos.net 1 wes1-mx2.wedos.net 10 wes1-mx-backup.wedos.net
Návod na práci s DNS záznamy najdete zde Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy – help.wedos.cz.
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022