Nechodí mi maily

Vyřešeno418 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

přestaly mi chodit maily na email ****@happyage.cz. Dnes jsem přesměrovávala doménu na Shopify (předtím byl WordPress) a všimla jsem si toho teď. Myslím ale, že problém trvá déle, protože poslední mail mám 25.11. a většinou mi maily chodí každý den. Poslední týden jsem ale žádné jiné změny nedělala. Zkusila jsem si i poslat mail z jiného účtu na zkoušku a nepřišel. Poradíte mi prosím?

Děkuji,

A

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022
1
43.76K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
nemáte nastaveny MX záznaym pro poštu. Nastavte si tyto záznamy:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Návod na práci s DNS záznamy najdete zde Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy – help.wedos.cz.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.