Nechodí nám emaily
Dobrý den,
při migraci emailových schránek nám po určité chvíli přestaly přicházet emaily. Bohužel jsem v této věci úplný laik, tak ani žádný návod nepomohl. Jedná se o firemní emaily, proto je velice důležité, aby co nejdříve fungovaly.
Z tohoto důvodu jsme si objednali službu Migrace bez starostí, ale bohužel nám vždy poslali odkaz na nějaký návod.
Jak v tuto chvíli, prosím, postupovat?
Předem děkuji za brzkou odpověď,
H
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 4. 7. 2025
10 Odpověď
Propsání změn DNS serverů (NSSETu) v Internetu bohužel může být záležitostí několika hodin, a s tím nedokážeme udělat nic.
Jaký software používáte k prohlížení mailových schránek? Pokud je přijímáte do mailových klientů v počítači/telefonu, zkuste nejdřív kouknout na WebMail (manuál zde).
MB313456 Odpověděl na otázku 18. 6. 2025