Nefunguje doručena pošta, neaktualizuje se odeslána pošta v aplikacích

Vyřešeno784 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám od Vás webhosting a doménu. Mám webmail *****@lwlaw.cz propojený s outlookem na PC a gmail aplikací na mobilu. Nechodí mi příchozí pošta na vůbec, posílala jsem mail na několik adres najednou (kontrolováno přes web, gmail aplikaci a outlook). A dále se mi neaktualizuje odeslána pošta z outlooku. Včera jsem poslala mail, který se mi doručil, ale v odeslané poště ho vidím pouze v outlook počítači a v gmail telefonní aplikací a webmail vidět není.

Prosím o pomoc s natavením. Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 12. 2022
0
83.39K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

nyní máte maily nastavené na subdoménu ludmila.winkel, Vy je chcete na hlavní doméně. Buď tedy nechte pole pro název prázdné, nebo zadejte znak @ – zase nevím konkrétně, jak to WordPress řeší.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 15. 11. 2022
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.