Nefunguje přihlášení přes mojeID

Vyřešeno240 zhlédnutíZákaznická administracemoje ID MOJEID.cz
0

Dobrý den, potřebuji potvrdit změnu majitele domény, nicméně po kliknutí na potvrzovací odkaz stránka neumožňuje přihlášení do mojeID. Obdržela jsem SMS kód pro potvrzení změny, ale jako druhý krok se musím přihlásit do mojeID. Po kliknutí na možnost přihlášení, server vyhodí chybu a napíše „Neplatné přihlášení do mojeID účtu – uživatelské jméno a e-mail jsou povinné položky“. Navzdory vložení správného přihlašovacího jména a hesla do mojeID vyhodí server tuto chybu. Nelze tedy potvrdit změnu majitele domény. Děkuji!

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
JŠ255861 35.88K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Role: Podpora Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
Vybral nejlepší odpověď
0
TJ285257 17.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

problém s přihlášením k mojeID je řešen v tomto příspěvku.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Děkuji za odkaz, provedla jsem potřebné změny v účtu mojeID, ale stále to píše chybu:

„Neplatné přihlášení do mojeID účtu – ověřovaný kontakt není pod mojeID účtem, do kterého bylo provedeno přihlášení“

Je nějaký jiný způsob jak provést autorizaci změny majitele domény?

Děkuji!

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
TJ285257 17.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v mojeID jste si tedy smazala údaje předané z Wedos k mojeID? Po dalším přihlášení jste zatrhla všechny údaje potřebné k předání k mojeID?

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Ano, přesně podle návodu v odkazu, ale přesto mi to píše výše uvedenou chybu. Potřebuji poměrně urgentně potvrdit změnu majitele domény, je tu i jiná možnost? Mám SMS kód, nějaký druhý kód nebo jiná autorizace? Či je možnost, aby to někdo z Wedos udělal manuálně s mými údaji?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
TJ285257 17.56K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

předal jsem váš dotaz na technické oddělení, kolegové se na to podívají a ozvou se vám.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Moc děkuji za pomoc a ochotu!

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno