Nefunguje příjem a odesílání mailů přes Thunderbird

Vyřešeno164 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. V minulosti mi nešly odesílat a přijímat maily přes Thunderbird. Poradili jsme mi, aby si změnil nastavení následujícím způsobem:

SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net IMAP(S): wes1-imap.wedos.net POP3(S): wes1-imap.wedos.net

Což jsem udělal a mail asi půl roku fungoval. Teď opět nelze odesílat ani přijímat maily. Nic jsme neměnil. Jak dál postupovat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022

Dobrý den,
vypisuje Thunderbird nějaké chybové hlášky? Proběhla u něj nějaká aktualizace, která přidala, odebrala, nebo změnila nějaká nastavení?
Jaká máte nastavení portů a zabezpečení?

0
MB313456 9.71K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkontrolujte, zda používáte port 587 a zabezpečení TLS (nebo STARTTLS). Případně projděte ostatní nastavení a srovnejte je s tímto návodem.

Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 8. 3. 2022
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.