Nefunkční email

Vyřešeno1.65K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz

Děkuji za pomoc při řešení

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 21. 12. 2021
0

Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS

Role: Zákazník
MV270050 publikoval nový komentář 19. 12. 2021
0

Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 12. 2021
0

Zdravím, co zkusit vypnout případný firewall/antivir v PC na zkoušku? Není možná blokace na straně poskytovatele Internetu? Služba na portu 587 na IP adrese 46.28.106.14 je normálně přístupná.

MZ61249 Odpověděl na otázku 20. 12. 2021
0

firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou podporu emailového klienta.

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 20. 12. 2021