Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
11 Answers
Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS

Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.
Zdravím, co zkusit vypnout případný firewall/antivir v PC na zkoušku? Není možná blokace na straně poskytovatele Internetu? Služba na portu 587 na IP adrese 46.28.106.14 je normálně přístupná.
firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou podporu emailového klienta.
Dobrý den,
můžete nám zaslat screen, jak konkrétně máte odesílání nastaveno ?