Nefunkční email
Dobrý den,
používáme emailového klienta Mozila Thunderbird, do cca středy vše v pohodě. Od středy neodchází emaily a pokud znovu nastavím IMAP a SMTP tak jako do teď, nenastaví to správně poštu. (již nelze odchozí ani příchozí pošta) Zkoušel jsem i jiné klienty, jestli to není aplikací, ale stejná chyba. Jde například o email obchod@ar-sluzby.cz
Děkuji za pomoc při řešení
11 Answers
Příjem pošty funguje, pro odchozí poštu používáme STARTTLS
Odzkoušeno na druhém PC včetně stejné Wifi, změna portu a zabezpečení, nic nefunguje a hlásí stejnou chybu.
Zdravím, co zkusit vypnout případný firewall/antivir v PC na zkoušku? Není možná blokace na straně poskytovatele Internetu? Služba na portu 587 na IP adrese 46.28.106.14 je normálně přístupná.
firewall a antivir jsem zkoušel vypnout už včera, ale bez úspěchu. Kontaktoval jsem poskytovatele internetu, ale žádná změna neproběhla, která by tomu mohla bránit. Zkusím ještě přímou podporu emailového klienta.