Nefunkční email po zakoupení webhostingu
Dobrý den,
po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.
Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.
Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?
Děkuji za brzkou odpověď.
S pozdravem Veselý T.
PS: náhradní email k doručení zprávy : ****@****m.cz

7 Answers
Děkuji za informace, a anonymizaci emailu.
Nyní budu čakat než se zprovozní.
Pro ostatní –
MX záznamy jsem nastavil na:
1 ASPMX.L.GOOGLE.COM.
5 ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
5 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
10 ALT3.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
10 ALT4.ASPMX.L.GOOGLE.COM.
ponechal jsem i MX na wedos ( doufám že to nebude ničemu vadit)
U google apps jsem ponechal cname: ghs.google.com

MX záznamy WEDOSu nepoužívejte.
Zvolte si buď jedno nebo druhé. V jistých situacích by mohlo dojít k tomu, že email vlivem MX záznamu WEDOSu bude poslán na naše servery místo na Google.

Opravdu po hodině čekání gmail nefunguje.
Odstranil jsem tedy záznamy MX wedosu a uvidíme po další hod.
Anonymizoval jsem vám údaje, aby mohla otázka sloužit všem.