Nefunkční email po zakoupení webhostingu

Vyřešeno3.15K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.

Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.

Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?

Děkuji za brzkou odpověď.

S pozdravem Veselý T.

PS: náhradní email k doručení zprávy :  ****@****m.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2019
0

Dobrý den,

takže chybu jsem dělal při zadávání MX záznamů. kdy jsem vyplnil i název ( mělo zůstat prázdné). Nyní již emaily fungují jako mají.

Problém nyní je  že nefunguje webhosting s doménou.
V případě zadání do prohlížeče www.wesa.cz web nenačítá, při zadání adresy bez www. . pouze wesa.cz načte.   HTACCESS je ve složce WWW původní bez změny.
dále jsou nastaveny v DNS :


key1.wedos-dkim._domainkey
1800
CNAME
key1.dkim-we.wedos.net


key2.wedos-dkim._domainkey
1800
CNAME
key2.dkim-we.wedos.net


ftp
1800
CNAME
231066.w66.wedos.net

1800
A
89.221.213.68

Má být ještě někde něco co brání v načítání stránky s WWW ? Děkuji za odpověď.

Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 18. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.