Nefunkční email po zakoupení webhostingu
Dobrý den,
po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.
Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.
Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?
Děkuji za brzkou odpověď.
S pozdravem Veselý T.
PS: náhradní email k doručení zprávy : ****@****m.cz
7 Answers
Dobrý den,
takže chybu jsem dělal při zadávání MX záznamů. kdy jsem vyplnil i název ( mělo zůstat prázdné). Nyní již emaily fungují jako mají.
Problém nyní je že nefunguje webhosting s doménou.
V případě zadání do prohlížeče www.wesa.cz web nenačítá, při zadání adresy bez www. . pouze wesa.cz načte. HTACCESS je ve složce WWW původní bez změny.
dále jsou nastaveny v DNS :
key1.wedos-dkim._domainkey
1800
CNAME
key1.dkim-we.wedos.net
key2.wedos-dkim._domainkey
1800
CNAME
key2.dkim-we.wedos.net
ftp
1800
CNAME
231066.w66.wedos.net
1800
A
89.221.213.68
Má být ještě někde něco co brání v načítání stránky s WWW ? Děkuji za odpověď.