Nefunkční email po zakoupení webhostingu

Vyřešeno3.16K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.

Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.

Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?

Děkuji za brzkou odpověď.

S pozdravem Veselý T.

PS: náhradní email k doručení zprávy :  ****@****m.cz

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2019
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Ještě si nastavte A záznam s * v názvu na IP adresu 89.221.213.68

Ten slouží pro směrování všech subdomén. www je také subdoména, a protože pro ni nemáte nastavený A záznam, není kam vás při dotazu nasměrovat.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019
Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.