Nefunkční email po zakoupení webhostingu
Dobrý den,
po včerejším zakoupení webhostingu k doméně wesa.cz mi přestali chodit emaily na gmail, který mám nastaven na ****@****.cz.
Vrací mi zprávu , že není server správně konfigurován.
Jak prosím mohu změnit nastavení u webhostingu, aby email opětsprávně fungoval ?
Děkuji za brzkou odpověď.
S pozdravem Veselý T.
PS: náhradní email k doručení zprávy : ****@****m.cz
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
admin Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2019
7 Answers
Ještě si nastavte A záznam s * v názvu na IP adresu 89.221.213.68
Ten slouží pro směrování všech subdomén. www je také subdoména, a protože pro ni nemáte nastavený A záznam, není kam vás při dotazu nasměrovat.
RM130195 Odpověděl na otázku 18. 10. 2019