Nefunkčnost odesílání emailu z aplikace

Vyřešeno1.25K zhlédnutíWebhostingsmtp TLS
1

Dobrý den,

již velmi dlouhou dobu používám odesílání mailů přes SMTP wedosu s portem 587 za použití tls. Vše fungovalo až do dneška, kdy při odesílání mailu dostávám v logu chybu „Unable to connect via TLS“. Jak je možné, že bez jakéhokoliv zásahu přestane z ničeho nic fungovat dle dokumentace funkční připojení a odesílání emailu přes SMTP?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021
0
43.76K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

na vině pak nejspíše bude aktualizace kořenového certifikátu Lets Encrypt, který většina webů používá a při komunikaci pak není nový kořenový certifikát rozpoznán a není tak důvěryhodný.

Váš web pak běžím na starším hardware, kde tento problém aktuálně stále řešíme a nejspíše pomůže až automatická migrace na nový server, na které pracujeme, ale momentálně nedokáži říci, kdy přesně budou služby zmigrovány. Případně tedy dočasně u webů musíte nějakým způsobem ověření vypnout, záleží na implementaci. Možné to je např. pomocí

stream_context_set_option($context, 'ssl', 'verify_peer', false);

Role: Podpora
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 7. 10. 2021
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.