Nejde přeposílán emailu

Vyřešeno1.62K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
115.62K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud tedy Vašemu nastavení rozumím správně, měl by mail poslaný na doménu atelierjaroslav.cz být nejprve přesměrovaný na atelier-jaroslav.cz a odtud jej stahujete přes POP3 na Gmail, je to tak?

Pokud pozorujete problémy s přeposíláním jako takovým (tedy když máte nastavené přeposlání na doméně nebo mailové schránce), nastavte na dané doméně SPF záznam podle tohoto návodu, jak už Vám odpovídal kolega.

Pokud je problém se stažením zprávy do Gmailu (protože, jak píšete, ve Webmailu zprávu vidíte, ale do Gmailu už nedorazí), zkontrolujte nastavení Gmailu jako klienta:

  • Uživatelské jméno je celá e-mailová adresa, ze které má Gmail zprávy stahovat.
  • POP3 server máte nastavený na wes1-imap.wedos.net
  • Používáte porty a zabezpečení:
    995 SSL/TLS
    110 STARTTLS
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.