Nejde přeposílán emailu

Vyřešeno1.61K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
114.42K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Přeposílání e-mailů můžete nastavit přímo na dané schránce podle tohoto návodu. Pokud nebude fungovat to (včetně SPF záznamu na doméně, ze které přeposíláte), tak mě bohužel žádné jiné řešení nenapadá.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.