Nejde přeposílán emailu

218 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?

Role: Zákazník
VS155130 Odpověděl na otázku 12. 5. 2022
0

Jádro pudla není v „přeposlání“ ve smyslu přijmout a předat dál ale o „přeadresování“ ve smyslu: Když není cílový email, přepíšeme adresáta na stoklasa@atelier-jaroslav.cz.

Analogicky řečeno potřebuju sekretářku, která by dopis rozbalila, znovu zabalila a poslala na jinou adresu.
Současná situace je taková, že sekretářka dopis ani nerozbalí a hodí do oné jiné schránky. Příjemce (gmail) si pak myslí že jde o omyl a dopis vyhodí. Obálka skutečně musí být nadepsáná adresou se kterou hovoří gmail.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.