Nejde přeposílán emailu

Vyřešeno1.30K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
49.38K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
obávám se, že přeadresování jako takové na straně mailserveru nastavit nepůjde, webhosting je sdílená služba a takové nastavení není dostupné. Pokud Google akceptuje jen jednu konkrétní schránku na doméně – tedy např. stoklasa@atelier-jaroslav.cz, tak s tím mnoho nenaděláte. Při přeposílání je zachována adresa původního příjemce.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 12. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 8 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.