Nezobrazují se staré emaily

Vyřešeno389 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

Pro náš hotel využíváme webovou emailovou schránku: https://webmail.wedos.net/. Ovšem po odhlášení a opakovaném přihlášení do účtu nezobrazuje staré emaily.

Můžete nám prosím pomoci tento problém opravit?

Moc děkuji

MS

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2022
0
109.08K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

z naší strany bohužel nedokážeme obsah e-mailové schránky prověřit, k Vašim e-mailům máte přístup pouze Vy. My jej maximálně můžeme obnovit z nejvýš týden staré zálohy.

Máte-li podezření, že se obsah jenom nezobrazuje, porovnejte velikost zobrazených e-mailů ve Webmailu s velikostí schránky v administraci. Návod na obojí najdete v článku E-maily – Obsazenost a navýšení schránky. Pokud se součet velikostí zobrazených mailů ve schránce výrazně liší od velikosti mailů v administraci k danému datu, ozvěte se ohledně dalšího prověření situace. Pokud velikosti souhlasí, pravděpodobně došlo ke smazání starých mailů. Obnova ze zálohy u webhostingu NoLimit je zpoplatněna částkou 500 CZK bez DPH, u NoLimit EXTRA je obnova zdarma.

V obou případech prosím směřujte další komunikaci přes formulář. Uveďte název schránky, výsledek výše uvedeného porovnání velikostí (ideálně podpořený snímkem obrazovky) a žádost o další prověření, nebo o obnovu mailů ze zálohy. V případě žádosti o obnovu ještě uveďte poslední datum a čas, kdy byl obsah schránky ještě v pořádku.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 10. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.